Saturday, October 3, 2009

berkelana ke utara bhg 1


sampai di cheras awal 2 jam. ape aku nak buat? en Hh ko nayakan aku haish.. tadi suruh datang awal,, hepp tak boleh marah nanti kena tinggal tak beraya aku huhu

ikut gps manual en Hh sebelah stesen lrt maluri ada jusco.
jusco = aircond! yezza coming bebeh..


1st time sampai sini rutin wajib.. explore
tak ada apa2 yang menarik pun sampai aku jumpa escalator ke.. rooftop!
rooftop + dgcam dalam beg

=



ibu kota dari aras bumbung. kalau dihitung bilangan bangunan dengan bilangan pokok kat kl aku rasa pokok akan kalah dengan margin undi yang sangat besar sampai merajuk tak nak kembali bertanding penggal depan dah




bakal tapak roller-coaster. agak2 buat track junam dari atas bumbung ke bawah ni pastu da hampir nak cecah tanah tu naik balik wat loop kat kabel letrik besar sana tu. peh.. challenging aku design je. korang nak, naik la nanti tapi ambik insurans nyawa dulu k^^





belakang ni bakal jadi track go-cart. bila? adelah.. pelik kan bila panas terik macam ni orang selalu tabik hormat. tak payah masuk akademi polis pun



sampai dah gila bosan lama asyik merayap kat rooftop. cari aircond balik..



sempat baca buku ni kat .. mph kot? tentang malay ultra yang aku respect visi dan pegangan dia. 2 malam tak cukup tido buatkan buku ni pilihan tepat sebab tak perlu merenung tulisan berjela2 yang boleh buat aku tertido kat tempat kejadian. ilustrasi yang menarik ditambah humor yang ringan buat aku baca dari awal sampai habis sampaikan en Hh pulak terpaksa tunggu aku sampai kat office dia



sampai kat office tu dia jemput aku lepak kat library. smart betul office lengkap dengan library.
agak2 mesti jadi port bergosip bagi akak2 office ni yang tak keluar lunch sebab bawak bekal makan dari rumah =p


view dari tingkap office










sempat paksa en Hh jadi model sambilan iklan perabot kayu untuk hias blog


No comments:

 
/* nuffnang's glitteratti gadjet */